2014年05月06日

De la part de Clo.

昨日、なかなか出会えないフランスの友達Clo.からメールが届きました。

De la part de Clo.

メールに添付されたこのきれいな花のカードをクリックすると
メッセージが現れます。
Hi Misako,
For you these flowers, to wish you a nice sunday !
I am thinking about you, and I hope you and your all family are well.
We are going to eat with Mum, in her house.
A lot of work by her this afternoon.
She has been very tired in the last weeks.
Thierry and I will help her to do some heavy works.
Chloé is in SIENNE for the week end, by a friend she met in Florence.
Hope to have you soon on Skype
Matane

 わたしたちのやり取りは毎回かならず"Matane"で終わります。
 最近、色々なことにとりまぎれてなかなかチャットできていませんが
 ゴールデンウィークも終わり一段落しましたのでまた楽しみたいと思います。


 ちなみにカードに書かれたフランス語
 
 Je t'offre ce bouquet de bonheur

をgoogle翻訳で調べてみると "I offer you this bouquet of happiness"

「幸せのブーケをあなたに」ってところでしょうかface05


Posted by Let's study together at 17:28│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。