2014年04月29日

コロンビアのUlloaさん

コロンビアのUlloaさんが写真を送ってくれました。
 コロンビアのUlloaさん

彼女の家かなぁik_19
今度聞いてみよう。

この前チャットしたとき日本の桜の美しさを宣伝して、
約束どおり私が撮った数枚の桜の写真をメールで送ったのですが・・・・

your pictures are marvellous I had never seen White trees in the real only in pictures, I think that their colour is for the snow in winter ,whatever thing they are nice . In Colombia there isn`t snow in winter only rain and rain and the temperature is cool .A few times whit the rain fell hail (small snowballs) only during 5 or 15 minutes but not all time rain in the morning the sun can arise and in the afternoon fell strong rain, other times drizzle a few all day at last only hope that you can understand and fix me. BYE SEE YOU SOON

彼女は、桜の花を雪だと思ったようです。

彼女は英語の勉強中で、いつも私のカタコト英語が理解できなくて
ふたりでトンチンカンな会話をしては大笑いをしています。
でも、私ががんばって書いたスペイン語のメールを、丁寧に直して返してくれました。

Te arregle los pocos errores que tenias, pero yo pude entender después te comento yo sobre tus fotos pero en ingles para que tu me corrijas también, he estado ocupada pero después te cuento. Hasta la proxima

添えてくれたスペイン語はうーーーん、想像力をたくましくして、
半分くらいはわかりますface03


Posted by Let's study together at 21:27│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。